Marknadsföring i sociala medier

med Linda Björck

TeaterAlliansen, skådespelare, kompetensutveckling

Syftet med denna heldagsutbildning är att du som redan använder dig av en eller flera sociala medier som arbetsredskap, ska förbättra dina kunskaper.

Du kommer under dagen få lära dig hur du kan arbeta mer effektivt för att nå ut med ditt budskap och därigenom öka din biljettförsäljning och få en större publik eller stärka ditt varumärke. Målet efter avslutad kurs är att du ska uppnå ännu bättre resultat jämfört med idag.

Innehåll

  • Skillnaden mellan traditionell och digital marknadsföring
  • Arbeta utifrån en strategi i 5 steg
  • Spara tid och pengar genom tydliga mätbara mål
  • Hur du kan skapa och återanvända relevant och engagerande innehåll för bästa resultat
  • Skapa din dagliga handlingsplan som ger överblick och ordning
  • Jobba effektivt med tidsbesparande verktyg

Ansökan via Kulturakademin.

Linda Björck, är företagare sedan 23 år. Hon är utbildad social media manager från Berghs School of Communication och mycket kunnig i ämnet marknadsföring i sociala medier. Årligen genomför hon ett 50-tal uppdrag som föreläsare och har utbildningar runt om i landet inom LinkedIn och marknadsföring i sociala medier. Linda är en av Sveriges främsta LinkedIn-experter och hennes blogg är utsedd till en av Sveriges bästa bloggar, 2 år i rad.

Plats

Göteborg
Konferenslokalen
Södra Allégatan 1 B

Datum

26 februari

Tid

09.00-16.30

Ansök senast

2020-02-09